Šta samo dva jajeta dnevno mogu učiniti vašem tijelu

Rezultati nedavnih istraživanja ukazuju na mnoge dobrobiti jaja za ljudski organizam. I zato – jaja na stol!

Štite mozak

Fosfolipidi, koji osiguravaju normalnu komunikaciju stanica mozga, sastoje se od kolina. Dokazano je da je ovaj vitamin najvažniji “građevinski materijal” mozga. Ako jedete dva jaja dnevno, vaše tijelo prima dovoljno hranjivih tvari. Nedostatak kolina dovodi do slabijeg pamćenja.

Čuvaju vid

Nova istraživanja pokazala su da su kokošija jaja bogata luteinom. Ova tvar je odgovorna za jasan i oštar vid, a njegov nedostatak dovodi do slabijeg vida.

Vitamin D pomaže apsorbirati kalcij

Kašika ribljeg ulja i jedno jaje imaju podjednake količine vitamina D, a ovaj vitamin jača kosti i zube.

Vitamini B kompleksa

Biotin, vitamin B12, i probavljivi hranjivi proteini doprinose jačanju kose i kože. Fosfolipidi koji se nalaze u kokošjim jajima potiču uklanjanje toksina iz jetre.

Smanjuju rizik od kardiovaskularnih bolesti

Uprkos ranijim mišljenjima, nova istraživanja pokazala su da je holesterol iz jaja uravnotežen fosfatidima, tako da nije štetan za naše zdravlje. Jaja također sadrže omega-3 kiseline koje smanjuju razinu triglicerida, čime se smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti.

Pomažu kod mršavljenja

Američki naučnici došli su do zaključka da ćete, ako kombinirate niskokaloričnu dijetu i kokošja jaja za doručak, gubiti težinu dva puta brže. Ovaj doručak će vas zasititi i omogućiti da smanjite unos hrane tokom dana.

Smanjuju rizik od raka

Kolin, koji je neophodan za mozak, također smanjuje rizik od raka. Prema rezultatima istraživanja, za žene čija je dnevna prehrana u adolescenciji uključivala jaja, rizik od razvoja raka dojke smanjio se za 18 posto.

Usporavaju starenje

Ovo je vidljivo iz istraživanja koje su proveli holandski naučnici. Kod 87 posto žena u dobi između 35 do 40 godina koje su redovno konzumirale jaja nestale su pigmentacijske mrlje, a koža je postala zategnutija. Kod muškaraca su se bore oko očiju znatno smanjile.