Smršajte uz maline: Izgubite 3 kilograma za 3 dana

Ovaj jelovnik se preporučuje osobama sa problemima s bubrezima i hipertenzijom. Jedna šolja ovog voća sadrži u prosjeku 64 kalorije, ali drži sitost.

MALINA, bogata antioksidansima, mineralima i vitaminima B1, B12 i vitaminom C, može značajno da pomogne da se skinu suvišni kilogrami. Visok sadržaj vlakana čini nas sitim, iako jedna šolja ovog voća sadrži u prosjeku 64 kalorije.

Studije su pokazale da su maline idealne za ljude koji imaju problema sa bubrezima i visokim krvnim pritiskom, ali i za one koji žele da smanje nivo lošeg LDL holesterola. Primjenom dijete sa malinama možete da izgubite od dva do tri kilograma za tri dana, koliko je predviđeno da dijeta traje.

Režim uključuje četiri obroka dnevno i jedan od njih mora da sadrži životinjske proteine, poput ribe, piletine i govedine. Dijeta je pogodna za ljubitelje mesa, dok se ‘ključ’ za uspjeh nalazi u kombinaciji malina sa mliječnim proizvodima.

PRVI DAN

  • Doručak: 1,5 čaša malina i šest kašika nemasnog sira
  • Užina: Milkšejk sa malinama
  • Ručak: Pileći file sa jednim paradajzom, dvije šolje malina za dezert
  • Večera: Milkšejk sa malinama

DRUGI DAN

  • Doručak: 100 g malina
  • Užina: 150 g malina
  • Ručak: 150 g bilo koje vrste bijele ribe, 100 g povrća po želji
  • Večera: 200 g malina i 100 g oraha

TREĆI DAN

  • Doručak: čaša jogurta i 100 g malina
  • Užina: 200 g malina i nekoliko oraha
  • Ručak: 150 g govedine, kupus salata i šargarepa
  • Večera: dvije pečene jabuke sa orasima i suhim voćem, šolja malina.