Mišići najviše bole drugi dan nakon treninga, saznajte zašto

MOŽDA ste to već i sami primijetili ili ćete tek iskusiti pa saznajte zašto drugi dan mišići bole jače i više nego prvog dana treninga.

To bi moglo iznenaditi i one koji su možda jučer odradili svoj prvi trening ili su se jučer potrudili napraviti najjači trening do sada, a potom se vratili kući i shvatili da ih ništa ne boli.

No, čak i ako se sada osjećate dobro, lako moguće da sutra nećete moći hodati.

To je normalna pojava koja se može javiti u roku od 48 sati nakon intenzivnog vježbanja, pojasnila je CrossFit trenerica Lucy Denver, ali je neće doživjeti svi, niti uvijek nakon jakog treninga.

“To čak ne ovisi ni o vašoj kondiciji, iako mnogi misle da će im se svaki put nakon dulje pauze od vježbanja, upaliti mišići i uzrokovati jake bolove”, otkrila je.

Poanta je zapravo u tome da se mišići upale onda kad počnemo raditi nešto novo, kad ih počnemo koristiti na način na koji nismo navikli i zato od upala najčešće pate oni koji su nedavno promijenili vježbu, a ne oni koji su samo malo pauzirali pa opet počeli sa svojim starim, ustaljenim režimom. A čak ni to nije pokazatelj da ste pretjerali, već znak da se vaši mišići trude ojačati na novi način te se tako mišići zapravo trude prilagoditi. A bol stiže zbog prilagodbe mišića i njihovih napora da se nakon vježbanja oporave i regeneriraju.